Appointment of the Director of Black Sea International Centre

L'11 Febbraio 2016 il Prof. Livio Zerbini dell'Università degli Studi di Ferrara è stato nominato Direttore del Back Sea International Centre - Studies, Research, Cultural-Scientific Service, che promuove la cooperazione tra gli Stati membri dell'organizzazione della Black Sea Economic Cooperation (BSEC), l'Unione Europea e altre organizzazioni internazionali.  Il Centro, istituito dalle Istituzioni georgiane e di altri Paesi del Mar Nero, intende costituire un punto di riferimento a livello internazionale per quanto riguarda gli Studi e le Ricerche sul Mar Nero dall'Antichità ai nostri giorni.

Tbilisi, February 12, 2016

Ref: Appointment of the Director of Black Sea International Centre

Herewith we do confirm that on Thursday, February 11, 2016 the Director’s Board of Black Sea International Centre” - Studies, Research, Cultural-Scientific Service - founded and supported by the Georgian Institutions and by the Black Sea countries - head office to Batumi (Georgia), Chavchavadze Street 77, has appointed  Prof.Dr.Livio Zerbini of the Ferrara University (Italia) to the post of Director of mentioned Centre.

Offering our congratulations, we wish a productive work in the next activities implemented by the Centre.

The Director’s Board

Black Sea International Centre